mandag 31. januar 2011

Velkommen til min blogg ”Magisk teater”

Kjære leser

Bare ni år gammel tok jeg fatt på tryllekunsten, som senere ble utviklet til magisk teater. Tryllekunsten har jeg trimmet og trent, og etter hvert blandet opp med alt fra fekting og flamenco, Mozart og Puccini til drama og filosofi. Slikt blir det mange spennende erfaringer av, artige anekdoter og alvorlige tanker. Mitt ønske er å dele mye av dette med deg.  For på hjemmesiden min har jeg et magisk bibliotek med artikler og hemmeligheter for den som ønsker å tre inn i magien. Men kanskje er du alt en kløpper i kortkunster, eller en habil tryllekunstner? Ja, da vil jeg i så fall gå et skritt videre og fortelle deg om Stanislavskij og betydningen av drama og Performance Theory. Samtidig vil jeg berette om opplevelser jeg har hatt. Som den gangen jeg fikk prate med Kongen, være sammen med Lance Armstrong på VIP-party, eller da Lance Burton ringte meg mens Jeff McBride og jeg lå på sofaen og blåste såpebobler.
En gang i uken vil du finne et nytt lite innlegg fra meg på denne bloggen. Hvorfor ikke mer, vil du kanskje si? Vel, jeg befinner meg ikke bare i magiens verden, men også i medisinens. Medisin og magi har fulgt hverandre fra tidens begynnelse. Så hva var vel mer naturlig enn at jeg begynte på medisinstudiet i Oslo? Det skal du også få lese mer om.

Alt godt, vi skrives!

Kristine
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar